Back to top
Často kladené otázky

Produkty označené skladom sú aj reálne skladom?

  • áno, pri všetkých položkách kde je status 'Na sklade' máme fyzicky skladom

Kedy bude moja objednávka odoslaná po zadaní objednávky?

  • zásielky expedujeme nasledujúci pracovný deň po odoslaní objednávky

Ako mám postupovať v prípade ak mi nesedí veľkosť ktorú som si vybral/a?

  • oblečenie nám môžete vrátiť v stave (aj s etiketami na produkte od výrobcu) ako Vám to bolo od nás odoslané. Pred objednávkou si určite pozrite tabuľku veľkostí ktoré máme pri všetkých oblečeniach, alebo nám napíšte na obchod [at] kajakaren.sk a radi poradíme

Viete dodať aj produkty ktoré nemáte na vašej webovej stránke?

  • áno, napíšte nám na obchod [at] kajakaren.sk a obratom Vám potvrdíme dobu dodania (značky Palm, NRS, PEAK PS, WAKA kayaks, EXO kaykas, DAGGER, VE pádla)

Viem si nechať odoslať zásielku aj na odberné miesto?

  • áno, pri výbere dopravy kuriérom máte možnosť si vybrať zo zoznamu odberných miest 

Je možnosť vyzdvihnutia kajaku aj osobne?

  • áno, napíšte nám na obchod [at] kajakaren.sk

 

Cookies